Uzun süredir
yazma fırsatı bulamadım. Aslına bakarsanız bu süre içinde istediğim ilerlemeyi kaydedemedik.
Motor tamamen
söktük. Tüm değişecek parçaların listesini çıkardık ve şaside istediğim
değişikliği yaptık.
Gerçektende tam
istediğim gibi oldu... Şimdi yaptığımız bu şaseye en güzel şekilde seleyi
yerleştirmek kaldı. Seleyi aşağıdaki Yamaha XS650'nin ki gibi yapmayı planlıyorum.
Bundan sonra ilk
olarak sele sacı, yani selenin bağlanacağı sacı yapacağız. Bu iş çok gerçekten
önemli çünkü motorun görünümünü direk olarak etkiliyecek. Tabi bu arada şasi
üzerine çamurluk, sele ve akü kutularını bağlamak için kulaklar yapacağız. Daha
sonra çamurluklar yapılacak ve tüm parçalar kumlamaya gidecek.
Masraflar şimdilik
beklediğimin üstünde oldu. Umarım daha fazla artmaz.
Motor daha önce bir ameliyat geçirmiş |
Debriyaj tası |
Sökülen parçalar |
- Sinyal (4 adet)
- Arka stop
- Ön far tutacak
- Arka Amortisör (2 adet)
- Hız göstergesi
- Elcikler
- Ön körük
- Aynalar
- Hava Filtresi
- Handlebar
- Arka jant + ön ve arka jant telleri
- Sele
- Lastik Arka - Avon Reifen hinten 3.50-16
- Zincir
- Akü
- Lastik Ön - SAVA B9 3.00x18
- Orta sehpa
- Orta sehpa mili
- Arka fren pedalı
- Eksantrik mili
- Eksantrik zincir gergisi ayar vidası
- Keçe takımı komple
- Conta takımı komple
- Marş mili
- Marş kolu
- Debriyaj tası tamamı
- Silindir üst kapağı
- Piyona (horoz)
- Cıvata seti
- Supap
- Segmanlar
- Ön basma lastiği
- Ön zincir çarkı
- Arka zincir çarkı
- Ön çamurluk
- Arka fren kampanası
- Elektrik tesisatı (komple)
- Benzin deposu
- Fren, debriyaj, gaz teli
- Eksantrik zinciri
- Gaz borusu
- Ön far
- Arka çamurluk
- Depo lastikleri
- Satır(stator)
- Şarj diyotu
- Sağ ve sol düğme
- Platin
- 6v korna
- Hız göst. ve takometre
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder